Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Těší mě, že je nás víc! VR^

0 0
možnosti
Foto

Teda potesila jste me hodne. Za mych stredoskolskych studii jsem si sice o nejake fantasy zarazene do povinne cetby mohl nechat leda zdat, ale od knihomolstvi me to neodradilo (i kdyz uz prece jen nectu tolik co driv, ale to je mozna nedostatkem materialu), ke kniham vonim pravidelne, od Kinga mam doma kolem 60 knih (a doufam v dalsi pod stromecek), a dokonce jsem o nem (a Barkerovi) psal diplomku. Knihy jsou magie. Diky za clanek!

0 0
možnosti
Foto

Já děkuji za milou reakci! Těch 60 Kingových knih Vám až závidím, tolik jich určitě nemám. Ježíšek se bude muset činit.

0 0
možnosti

Klárko, všechny knihy které přečtete, se vám asi domů nevejdou... Radím knihovnu... Jsem čtenářka až od pozdějšího věku, a ještě doufám, že něco přelouskám, ale doma bych ty knihy mít nechtěla ...

Dávám typ na čtení... Historie Čechů v USA ... od Renáty Fučíkové ... R^ ;-)

0 0
možnosti
Foto

Spousta knih, které jsem přelouskala, byla z knihovny nebo půjčená od kamarádů. Jinak bych se doma už nehnula! ;-D Ale ty nejoblíbenější kousky mám pořád tendenci kupovat... Za tip moc děkuji, určitě se po knížce podívám. R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS